Tuesday, November 8, 2011

tamo demam ya sayang


...dari petang semalam lagi...
...badan icha suam2 panas...
...nak kata demam, dia aktif gak macam biasa...
...cuba bagi ubat demam...
...dia kata pedas, so mmg kena paksa la...
...end up dia muntah...
...habis kuar semua...
...sian...
...pas tu, cuba campur plak dlm susu...
...dia tau ok...
...dia sembur2 jer susu yg dia minum...
...then, dgn muka pelik dia dok tengok2 botol susu...
...kononnya nak check la apa yg ada dlm tue...
...so clever...
...geram kan???...
...hahaha!!!!...


...bangun pagi tadi...
...rasa macam dah kurang panas...
...dedau jer...
...terpaksa juga hantar kat ibu...
...coz 22 & 23 nie nak cuti dah...
...Tok Umi & Tok We nak dtg...
...tapi dah pesan kat ibu...
...if anything, just bagi tau...
...so far, ibu senyap jer...
...harap2 icha ok la...
...tamo demam2 ya sayang...
...muahssssssss...


*badanpanaspuntakretidiam*



2 comments:

mummy_ayu said...

deman sikit 2 je tu kot..

Icha nie pun takut makan ubat ye..Iris dulu takut la, sekarang berani pulak.ikut mood jugak tu..
harap2 Icha tak demam la key...sihat selalu ye sayang..

armouris said...

info tentang demam di SIHAT SELALU - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails