Tuesday, November 15, 2011

icha & playground


...skrg nie...
...asal nampak playground jer...
...icha akan cakap 'main main main'...
...amboi, bukan main lagi dia kan???...
...tapi mama&papa buat2 tak dengar jer...
...hahaha!!!!...
...ish, kami tak sekejam tue...
...kalau cuaca ok, mmg kami akan layan...
...tapi kalau hujan, mmg tak dapat la...
...apatah lagi kalau panas...
...i'm sorry sayang...
...:D...


















...masa nie, cuaca just nice...
...tak sejuk, tak panas...
...aitttt, mcm mana tue???...
...hahaha!!!!...
...icha adalah sgt happy...
...tapi apasal mama tengok mcm papa lagi happy...
*lariiiiiiii*




3 comments:

mamasuri said...

mmg seronok tgk anak main kat playground..rasa mcm sekejap je anak dah membesar kan..

NURUL JAMIAN said...

bila tgk gmbr icha terbaru ni baru perasan anak kita dah besar kan. raina dan icha pun beza bbrp bulan je.


sekejap masa berlalu.

cantik rambut icha

mamamarissa said...

mamasuri ~ bila dia nak main sendiri tue yg rasa eh dah besar dah dia :)

nurul ~ tue la...sekejap jer masa berlalu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails