Thursday, August 11, 2011

sorry pa


...semalam ada kursus 1 hari...
...dan hari nie ada ceramah...
...mengantuk tetap ada...
...but it was a good one...
...teringat2 kata penceramah tadi...
...sayangi mereka yg anda sayangi...
...selagi mereka ada...
...zahirkan kasih sayang anda...
...tak kira dlm bentuk kebendaan, perbuatan dsb...
...terkesima aku seketika...
...betapa telah lama aku abaikan hubby...
...sejak kehadiran Icha...
...bukannya dia tak pernah merungut...
...selalu, tapi aku buat tak peduli...
...sungguh, ceramah tadi menyedarkan aku...
...bukannya aku tak cintakan dia...
...bukannya aku tak sayangkan dia...
...malah lebih lagi dan kian bertambah2...
...cuma masaku lebih terarah kpd Icha...
...Icha itu, Icha ini...
...Icha sana, Icha sini...
...sian dia kan?...
...tapi hari ini...
...aku benar2 telah sedar...
...takkan aku biarkan hari2 yg berlalu...
...selepas ini dgn mengabaikan dia...
...apatah lagi buat dia rasa menjauh...
...insyaallah...

*tears*


p/s : sorry pa, i love u...muahssss


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails