Friday, February 11, 2011

jumper oh jumper






...aku suka jumper...
...sgt suka ok...
...especially bila nak kuar malam...
...terus sarung jer, senang...
...tapi...
...marissa tak nak pakai dah...
...asal pakai jer skrg...
...dia mesti tgk kat kaki dia...
...pas tue, menjerit2 & menangis...
...mesti dia ingat kaki dia tak de...
...puas aku ckp kat dia...
...kaki yayang ada kat dalam tue...
...tapi dia ttp tak nak...
...sedih tau!..


p/s : macam-macam kan marissa nie...
 kan aku dah kata dia byk drama...hahaha!!!!



4 comments:

mummy_ayu said...

mcm mcm la marissa nie..
Ayu pun suka pakaikan baby dgn jumper sgt senang kan..plus jumper for girls memang cute2...

NURUL said...

raina dah lama tak pakai jumper suit dia sbb sejak dia dpt kaki ni mcm susah dia nak jalan. nurul ingat nak cari jumper suit yg tak tutup bhgn kaki tu pulak. tp tak cari2. marissa comel sgt. putih melepak geram tgk

nur easy said...

hehe gitu plak ya.. tp mmg senang pun guna jumper suit ni

deena awanis said...

deena mmg suka baju baby jenis one piece..romper for days and jumper for nights..senang nak tukar diaper..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails