Monday, November 8, 2010

seafood @ bagan lalang


...sabtu petang hari tue...
...kami ke bagan lalang...
...tiba2 teringin nak makan seafood...
...maka ke sana la kami...
...:)...







 budak baru bangun tido teruja tengok laut :)



 dia pun sibuk nak order



 papa & marissa dah start bosan menunggu :D


so, marissa pun buat freeshow...hahaha!!!!


...dah siap makan...
...baru teringat tak snap pics...
...sabar jer la...
...apapun, mmg sedap sgt...
...terasa2 lg kemanisan ikan jenahak bakar...
...cicah sambal kicap...
...aishhhhhhhhh...




11 comments:

smms said...

oh mish bagan lalang ..haih

mummy_ayu said...

wah gie bagan lalang..best tu..semalam gie nilai but suntuk sgt masa..petang tu jer kuar gie nilai 3 jab..so tak call pun jue..maybe next time...

Mama Qiestina said...

weee yat pon kesana ari jumaat tu..

sgt lama gile menunggu! 2 jam baru food smpi.tapi berbaloi sbb sedapp kan...

ummiaqeef said...

haish! dah lame benor x makan kat sini..last skali dulu mase preggy..

Daria said...

best giler okey makan seafood kat bagan lalang...i love the pepahat goreng bercili....haiyaaaaa....

mamaelly said...

uiks.. p makan tak ajak..hihihi marrisa makin cute

mamamarissa said...

smms ~ balik sini nanti, bleh la gi :)

mummy_ayu ~ tak pe, maybe next time :)

yat ~ la..ye ke??? lamanya yat kena tunggu, yat makan kat restoran mana??? jue makan kat tmpt yg selalu kami gi, mmg tunggu tak lama :)

mamamarissa said...

zie ~ takkan nak tunggun preggy kali kedua baru nak gi...hehehe!!!

cuya ~ sedapp & murah...berbaloi2

mamaelly ~ nanti kita wat gathering kat sini nak??? mesti meriah kan :)

Putri Ramlan said...

omg! dah besar dh marissa.. :D
sebijik muka u.. hehehe.

mamamarissa said...

putri ~ tue la dear...how time flies kan :)

IbuHanna said...

dapkan melantak seafood kat BL..kami dh lamaaaaaa x gi..ish teringin fulakkss!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails