Wednesday, November 3, 2010

mencabar!!!!


...korang nak tau tak...
...apa yg sgt mencabar aku di waktu pagi skrg???...
...dah tentu2 mengejutkan budak debot nie...
...aduh!!!!...
...susah tul dia nak bangun pagi tau...
...aku berkokok kat telinga dia pun...
...dia cuma senyum...
...tapi mata tetap pejam...
...hahaha!!!!...
...ikut sape la nie???...
...jawab pa jawab...






5 comments:

mummy_ayu said...

sgt tomei..kenapa kena kejut dia?
Iris senang bgn..but Ian..susah sikit la..

smms said...

ish bgs la dia sng tidur .. qk susah okeh ! pg kalu xkejut angkat je dia terus bole kot ..if not sian dia lena sgt tidur ..

mamamarissa said...

ayu ~ jue masuk 7.30...so, pagi2 mmg kena bangunkan dia, siap2kan dia dulu...tak suka la nak terus angkat bawa gi umah pengasuh, busyukmasyam plak nanti :D

smms ~ cam marissa, kalo dia tido lewat...mmg tak kejut la, just salin diaper & baju jer :)

deena awanis said...

so far, rafique yang jadik alarm clock i..huhu

cik gObu said...

alahai hai hai hai

comel nyer

isshhhh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails