Tuesday, March 23, 2010

she can smile now :)

...tiba2 rasa rindu sgt...

...kat my bam-bam nie...

...fyi...

...skrg nie Marissa dah pandai senyum...

...mulut pun dah mula bising...

...macam2 bunyi yg telah dihasilkannya...

...haruslah banyak cakap si bam-bamku nanti...

...ikut sape la...

...dah tentu2 darling hubby...

...aku kan pendiam...

...lariiiiiii!!!...

...selain tue, Marissa juga semakin aktif...

...dah mula susah nak pakaikan baju...

...mana taknya dia asyik dok gerak2...

...tak macam mula2 dulu...

...statik jer...

...ishhhh...

...cepat la petang...

...tak sabar mama...

...nak cium ayang amma nie...

...:)...

p/s : sudah dpt invitation dari nuffnang ke gatsby street fair :)

her very first smile @ 1 1/2 month :)

8 comments:

NURUL said...

kita paling teruja bila tgk senyuman anak kita kan? rasa tenang je hilang rasa penat bekerja tu.

mamamarissa said...

ya nurul, hilang rasa penat :)

Mrs Zamzuri said...

eeeiii gerammm nye aunty tgk marissa! rasa nak geget2 jek pipi dia!

mamamarissa said...

geget jgn tak geget :D

Anonymous said...

Jue.. bestkan ada anak. cepat² lah sampai turn mel hendaknya.. Amin..

* bestlah dukung marissa hari tu.nak² dia boleh bantai tido pulak..alahai, tenang betul tengok muka dia.. rasa nak picit² jer... hahaha..

-Mrs. Hakim-

mamamarissa said...

insyallah mel...amin

sementara tue, jgn jemu utk terus berusaha & berdoa ok *hugs*

~LIZA~ said...

oh she's adorable! :)

SugarSpices said...

aha kann...anak buah i pun suka tengok kipas..ketawa sakan diaa..agaknya mende tu berpusing kot

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails