Wednesday, March 17, 2010

good girl

...alhamdulillah...

...nampaknya Marissa ok jer...

...kat umah pengasuh...

...dan pengasuh pun ckp...

...senang jaga Marissa...

...mestilah...

...anak mama kan good girl...

...muahssss...

p/s : cuma yg tak bestnya,

masa ambil Marissa pas keje semalam

dia pandang aku tak berkelip2 & tiba2 jer dia pandai

nangis cebik2 mulut...aduh!!! mesti dia tau dia kena tinggal...

sedih aku :(

8 comments:

Farah_W said...

eeee..geramnye tgk baby marissa,tangan dia tu bam bam...rasa nak geget2 je...hehehe...sian dia,tapi nak buat macam mana kan....sabar ye dear

Aida Narina said...

Just realized that it has been a looooong time since last time i left a comment here. Omg, comeyllll nyaaa marissa!! She resembles me a lot lah when i was a baby. Nanti i letak gambar so that you boleh compare. I lagi ada la triple lipat2 kat kaki tuu :p

mamamarissa said...

farah ~ mmg selalu kena gigit bdk bam-bam tue...cantik gambar profile, i like :)

aida narina ~ nanti letak gambar ok...i nak compare :D

SURIA AMANDA said...

comelnya dia....geram la....semoga Marissa membesar menjadi anak yang sangat comel dan baik...

NURUL said...

geram tgk marissa. bam bam bam laa julia. kat fb jue ckp berat rissa 5.6 ek . rissa baru dua bulan kan? raina ni 4 bln 5.67kg sepatutnya dh cecah 6kg kalu ikut kwn2 sebaya dia. minum susu tak bape kuat cuma 4 ouz jer.

mamamarissa said...

suri amanda ~ thanks dear :)

nurul ~ tp berat raina still naik kan??

reena said...

Hi akak! Rasanya first time masuk sini. Hehe. Marissa sangat comel! Suka baca entry 'Pengalaman Itu'. Saspen btol! Syukur semua dah selamat :) Btw, akak duduk kat Putrajaya eh? Presint berapa? Saya Presint 9 :p

mamamarissa said...

reena dear ~ kakak dok kat b.b. salak tinggi...tapi keje kat putrajaya :D

anyway, nice to know u...keep in touch ok...muahsss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails