Tuesday, January 26, 2010

@ Kota Bharu

...hi semua...

...Marissa dah ada kat Kota Bharu skrg...

...pas nie...

...papa akan tinggalkan Marissa dgn mama kat sini...

...Marissa & mama pasti akan rindukan papa...

...:(...

8 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

kak jue!!!!!why she so bam bam..eeee..geramnyer!!!!!!!picit pipi sikit boley??:p

Mrs. Hakim said...

ewah ewah.. jauhnya marissa berjln, dah sampai kb dah pun. kak mel pun tak pernah lagi sampai kelantan tu dik (wah, takmo kalah nak gak bahasakan diri kakak.. ;p)auntie utk org yang di atas ni ye.. haha

p/s : mama marissa sori haritu tak dpt melawat kat kl.. so, if masuk blog today pls bagi add rumah kat kb ye.. A.S.A.P ye yang.. :D

Mimy Hamid said...

so shomel shomel..like mummy

mummy_ayu said...

jue...so chumelss...sesangat!!!macam muka jue nampak..nak dengar cerita...take care!!kiss for marissa

Gadis n Frank said...

heyyyy marissa yang comey...dah pi KB yer....semoga sihat selalu ya...

busyuksayang said...

auntie shinnaz ~ saya mmg bam bam :D

kak..opps auntie mel ~ auntie nak melawat marissa kat sini ker???

mimi, mummy_ayu & cuya ~ muahss dari saya utk auntie2 yg comel :)

Baby Tiger said...

eieieieie boleh tak auntie nak geget marissa sikit!!

comelnya!!

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails