Tuesday, October 14, 2008

i need a break

...alhamdulillah...
...finally, abah discharged from hospital yesterday...
...i'm happy to see his smile back...
...:)...
...since abah @ hospital...
...i didn't get enough rest & sleep last week...
...as a result, i'm not feeling well rite now...
...rasa mahu tido jer...
...luckily, my boss attending MAHB's function @ KLCC...
...lega...
...huhuhu...
...i think i need a break...
...looking forward to cuti2 with darling hubby...
...kita nak g mana ya syg???...
...kalau la dpt bercanda2 di tepi pantai...
...sambil menikmati matahari terbenam...
...alangkah bestnya...
...:)...
p/s : to my darling hubby, peluklah saya...
saya hanya mahu bersama kamu...

8 comments:

susu dalam botol said...

seronoknya dah kahwin. boleh cuti2 bersama.

busyuksayang said...

x pe...x lama dah tue...:)

Eija Sam a.k.a Purple 28 said...

saya pun nak plan cuti bersaksikan pantai dengan hubby...ewahhhh...tapi belum ader masa yg sesuai

gambit said...

I pun nak bercuti jugak tapi sendiri je...save bajet.

SaDi said...

alhamdullilah... dah discharged.... :)

busyuksayang said...

to eija ~ tue la...belum ada masa yg sesuai lg...:)

to gambit ~ mmg x bleh bercuti berdua lg...:p

to sadi ~ thanks sadi...:)

Liyanaroxx said...

alhamdulillah sis...
semoga ayah akan kembali pulih seperti sedia kala....

busyuksayang said...

harap2 mcm tu la...
anyway, thanks...really appreacite it...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails