Friday, April 5, 2013

i got 2 days MC ;)


alhamdulillah
after 2 days MC 
i'm back to office today
rasa semangat jer keje
ini semua poyo!!!
hahaha!!!
maklum la last day working 
:)



dialah yg paling happy
bila aku on MC 
2 hari lagi tue
luckily hari nie 
tak meragam gi rumah ibu
not feeling well on birthday 
memang tak best ok
nasib la ada anak yg banyak ragam
boleh gak buat penghibur dan teman bergaduh
hahaha!!!!
tambah plak hubby bz dgn program PM
hari2 balik malam 
haihhhhh


  

until today still no cake @ celebration for me
sedih kan???
tak yah nak sedih sgttt la
sebenarnya aku faham
dah dia ada keje
bukannya tak bleh celebrate hari lain kan???
contohnya esok & lusa
memang aku nak enjoy ok
harap maklum ya hubbyku sayang



hari nie bershawl skull ke office
tak pasal2 icha cakap kat aku
'eee mama ada hantu'
aku terus wat muka kat dia
hahaha!!!!!
 



1 comment:

Cemmomile Niaga said...

Salam Mesra & selamat berkenalan. Jemputlah berkunjung ke CemmomileNiaga untuk melihat pelbagai barangan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails