Wednesday, July 25, 2012

Janella


eyeing on this Jovian's Aviraya 
dari mula lagi
tapi bila dah kuar
dok terfikir2 plak nak beli
actually aku sukakan
design manik kat leher tue
aku rasa cantik sgt
tapi bila fikir balik
dengan bertudung 
dah tentu2 tang manik tue tertutup
so, macam biar la
malas la
tapi masalahnya hati aku nie
tetap dok teringat2
haihhhhhhhhhh la
benci tau!!!!!!!


beli ke tak??? beli ke tak??? beli ke tak???


p/s : kalau tanya hubby, mesti dia kata
baju yg masih dok kat tailor tue lagi cantik
hahaha!!!!!




5 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Maigad! Kak Jue buat kita nak beli baju raya lagi lahhh...huaaa...!

MamaIcha said...

hahaha!!! beli jgn tak beli :P

linalucx said...

huhuhuhuhu.......
saya dah beli janissa...
memang cantik..
tapikan saya rasa cutting
dorng ni utk model2 jer..
selalunyer baju kurung saya saiz pakai M,
beli Janissa by online,
saiz M dah abis, ambilla saiz L,
memang muat2 jer...
so kalau sape yang xsure saiz..
better jangan beli online...
kalau tak membazir jer..

MamaIcha said...

linalucx ~ yup, size is another thing...takut rugi jer kan???

linalucx said...

betul...
xpun sis ambil contoh baju/ atau gambar contoh antar dekat tailor yang pandai jahit baju fashion2 lagi berbaloi kot...
hehehehe.......
selamat berbuka(awal pun awal lagi)...!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails