Tuesday, March 13, 2012

Dirang :(


"sedar tak sedar
dunia semakin kejam kepada mereka"

...sedih...
...mmg sedih sgt...
...bila mengenangkan arwah adik Dirang...
...syurga tempatmu dik...
...AlFatihah...
...bagi aku...
...kes ini mmg tragis...
...turut mengundang pilu dan airmata...
...jgn tanya macam mana keadaan aku...
...sewaktu mendengar berita ini...
...terketar2 seluruh tubuh...
...mengapa mesti dia...
...mengapa mesti budak sekecil itu???...
...puas aku tahan airmata...
...sampai la pagi tadi...
...bila hubby buka hot fm masa otw to office...
...yg secara kebetulan membincangkan topik yg sama...
...terdengar pula suara pemanggil yg teresak2...
...tak dapat ditahan2 lagi...
...terus mengalir laju airmata aku...
...ingat, menangis2 juga...
...namun iktibar & pengajaran dari kes ini...
...harus kita ambil sebagai ibubapa...
...prihatin prihatin prihatin...
...jadilah ibubapa yg lebih prihatin...
...ya, ingatan utk diri aku sendiri...
...semoga tiada lagi kejadian yg lebih teruk dari ini...
...semoga anak2 kita sentiasa di bawah lindunganNya...
*tears*



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails