Friday, December 30, 2011

2012, sehari lagi


…tinggal sehari lagi…
…sebelum kita melangkah ke tahun baru, 2012…
…aku akui 2011 tahun yg agak sukar bagi kami…
…tapi, dalam dok sukar tue…
…ada juga keinginan2 yg dpt kami realisasikan…
...alhamdulillah syukur…
…utk 2012 nie, tak banyak yg kami harapkan…
…ada sedikit perancangan utk rumah…
…maklum la, dah lama rumah terbiar…
…bukan terbiar apa…
…cuma kami biarkan icha yg ‘menjaga’ rumah…
…hahaha!!!!...
…so, harap perancangan kami dpt dijalankan…
…coz aku ada projek baik punya utk icha…
…selain tue, aku perasan yg kami kurang cuti2 tahun nie…
…cuti2 sakit, cuti2 menjaga anak sakit mmg byk…
…tapi cuti2 yg ke tempat2 yg best, mmg tak byk…
…rasanya ke sabah jer on my birthday, April hari tue…
…so, harap2 lebih byk cuti2 tahun depan ya pa…
…tak semestinya ke luar negara kan…
…dalam negara pun tak abis jelajah lagi…
…so, kita bagi selesai M’sia dulu…
…wah!!!!!...
…insyaallah, kalau menjadi…
…perancangan cuti2 dgn BFF kami on Feb…
…oh! I can’t wait…
…tapi sebelum tue, kita layan birthday girl dulu…
…tak lama lg, 150112 nanti…
…mama asyik counting days jer…
…walaupun tak jauh mana, tapi ok la…
…coz memang dah lama tak jejak sana…
…tentang penambahan anak plak…
…memang tak de utk tahun depan, tak de ok…
…aku dah bagi tau siap2, so tak yah tanya2 ya…
…hahaha!!!!...
…kita tunggu 2013 la, bleh???...
…tentang diri plak, aku harap jadi lebih baik…
…better muslimah, wifey & mama…
…coz tiada yg lebih indah dalam 2011 ini…
…selain hubby & anak tercinta…
…sedar tak sedar, merekalah pelangi indah…
…ya, pelangi indah milikku…
…terima kasih Ya Allah…
…syukur syukur syukur…
…welcome 2012, we’re ready for U…
…so, please be nice to us ok…
…Happy New Year uolss…

*pelukkuatkuat*







p/s : ke mana kita nak countdown malam esok pa???
kalau laki aku ada kat sebelah, dah tentu2 dia berzikir
kat telinga aku ‘kat umah, kat umah, kat umah’
so, tak yah nak countdown sgt la…hahaha!!!!



 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails