Wednesday, August 24, 2011

rindu :(


...sepatutnya ini entry aku utk pagi tadi...
...tapi aku gantikan dgn entry ucapan raya icha...
...aku tak cukup kuat utk terus menaip tadi...
...dengan syawal yg bakal menjelang...
...seperti biasa, hatiku jadi sayu...
...airmata mengalir tak tertahan2 lagi...
...berhari raya tanpa mereka yg tersayang...
...memang tiada indahnya...
...semuanya jadi hambar sejak emakabah pergi...
...malah syawal yg seharusnya jadi hari gembira...
...telah menjadi hari yg paling aku takuti...
...sungguh, aku masih tak kuat...
...terbayang2 wajah kesayanganku...
...aku ingin memeluk mereka...
...aku ingin sgt mencium tangan mereka...
...dan saat ini...
...hanya Tuhan tahu...
...betapa rindunya aku...
*tears*


p/s : tanpa icha, agaknya entah bagaimana
aku lalui syawal ini


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails