Wednesday, October 28, 2009

Bersamamu

Bersamamu aku merasakan seperti orang yang paling istimewa
Bersamamu aku seperti bintang-bintang yang selalu bersinar
Aku bahagia
Aku bahagia Bersamamu aku merasakan kedamaian yang tiada terkira
Bersamamu aku seperti matahari yang selalu menyinari
Aku bahagia
Aku bahagia Bagiku hanya kau yang terindah di antara bunga-bunga itu
Bagiku hanya kau yang terindah di antara bunga-bunga itu
Bagiku kaulah segalanya Bersamamu aku bagai langit yang selalu menaungi hatimu
Bersamamu aku seperti pelangi yang menghiasi duniamu
Aku bahagia
Aku bahagia Bersamamu aku merasa bahagia yang sesungguhnya
Bersamamu di sisa hidupku

6 comments:

aRe_uDear said...

wah3x.. romantika d amor gitu..
pstt.. jgn duk lelame kat atasTambatanGantung2 nie.. bahaya.. havoq uu..

MamaIcha said...

a'ah...bahaya...hahaha!!!

akiss. said...

hihihi. berpuisi nmpk.

kiut miut tol akak =)

MamaIcha said...

senang hati, kita menyanyi :D

mummy_ayu said...

romantiknya..pandai berpuisi yer jue ni...suka sangat!

aNnA_jaN said...

semekom...tumpang lalu...sudi2la terjah blog saya yer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails