Friday, August 7, 2009

5 hari 4 mlm di hospital

...rasa lama gila aku tak update kan???...

...rindu sgt kat korang & blog nie...

...FYI, aku telah ditahan di hospital putrajaya...

...sejak hari isnin lepas...

...semuanya sebab...

...gula dlm darah aku yg tinggi...

...senang cite...

...aku kena diabetes...

...hari2 kena cucuk & ambil darah...

...sakitttt tul tau..

...dan skrg aku masih menanti...

...keputusan doktor samada...

...aku boleh keluar @ tidak petang nie...

p/s : terus doa utk aku & baby ya...moga kami sihat sentiasa :)

15 comments:

♥mama gojes♥ said...

semoga kak jue kuat k....banyak2 berehat..

HZA said...

jue...i doakan u and baby sihat and selamat..jgn stress sgt...InsyaAllah xde apa2..take care ok

rozie rahman said...

take care n semoga cepat sihat..

Mimy Hamid said...

lor patut la blog senyap...miss ya la babe..take care...dah sihat blum ni??

Anonymous said...

u,ok tak ni?get well soon ok..
-nurulzia-

MamaIcha said...

alhamdulillah, i dah sihat...dan dah bleh kuar ptg nie :)

p/s : thanks korang, miss korang sgt2...muahsss

Nurmala Mazlan said...

akak...
cepat sembuh kak
pasni x mo mkn manis2 lagi
jaga kesihatan akak dan baby tau

goblogbyfarah said...

lah ju, mcm mana leh kena diabetes?
mkn manis2 kot??
take care ok, minum air byk2..

MamaIcha said...

biasa la dear, makan tak beringat...inilah jawabnya!!!

pas nie, mmg tak de manis2 lg dah :D

Effa MG said...

Hi jue...
So suprised bila dpt tahu u masuk hospital...Fa ni demam dah 3 hari.. Alhamdulillah skrg dah ok dah.

Hope u akan cepat kuar hspital & take care...

akiss. said...

ye, mmg rindu ngan akak.

adeh, tahap gula tinggi eh.. hmmm..doa yg baik2 utk akak. minom air byk2...

MamaIcha said...

thanks effa & akiss...doa yg baik2 utk saya ya...muahsss

SugarSpices said...

dear....
naper tak bgtahu i u kat hospital?
get well soon...
pasni jaga sikit pemakanan u ye, dear.

Liyana said...

get well soon kak jue...
do take care of ur health ya!

Misya Idris said...

pasni kena jaga makan betul2 ye dear?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails