Sunday, July 26, 2009

cemas lagi

...semalam...

...darling hubby ke office...

...tapi dia terpaksa bergegas balik...

.,..bila aku tidak menjawab call...

...ntah mcm mana aku bleh tak dgr...

...dkt 20 miss called tue...

...punya la cemas dia...

...risau memikirkan kalo jadi apa2 pada aku @ umah...

...dia sgt manis kan...

...tapi bila sampai di rumah...

...dia bertukar menjadi raksasa...

...dan terus memarahiku...

...tarik balik manis tadi...

...menciiiiii!!!!!...

p/s : alfatihah buat Yasmin Ahmad

such a big lost :(

9 comments:

Putri Ramlan said...

awak.. itulah.. nx time kene alert sket dgh phone awk tu.. mmg tak elok duk berkepit dgn hp selalu tp awk kene consider sikit sbb awk kan preggie.. so, of course hubby awk panic lebih. :)

cik gemuks said...

hahahaha

kena gantung hp kt leher lah jue pasni

MamaIcha said...

awak, sebenarnya volume hp saya terslow plak...seriously saya tak perasan...hahaha!!!

susudalambotol said...

marah dia tanda sayang :)

mummy_ayu said...

kita pun selalu kena marah pasal menda menda macam nie,,dia marah sebab dia risau...tapi kita sedih gak coz kena marah kan? saba je la..apa pun dia marah coz dia risau, dia risau coz dia sayang...

MamaIcha said...

hidd & mummy_ayu ~ ya, dia sayang saya :)

SugarSpices said...

manjernyerr...eheheheh

MamaIcha said...

sugar & spices ~ manja la sgt dear...sampai cebik2 muka i kena marah :D

urlOve said...

kalau ada heart attack,dh lame org tumbang.bwk keta balik laju giler macam bawak f1 rasanya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails