Friday, March 6, 2009

Jatuh

...kali nie...
...aku nak cite psl jatuh...
...korang pernah terjatuh tak???...
...terjatuh cinta, syg, kasih mungkin pernah...
...tapi terjatuh yg betul2 terjatuh...
...aku pernah...
...itupun masa zaman anak dara dulu...
...masa tue, aku still pakai driver...
...hahaha!!!...
...ketika turun dari bas...
...dok kontrol cun dgn high heel...
...tiba2 aku terjatuh terjelepuk dpn pintu bas...
...dah la penuh org kat dlm bas...
...belum lg kat yg kat luar bas...
...sumpah rasa tak nak naik bas dah pas tue...
...malu beb...
...hahaha!!!!!...
...hasilnya aku mendapat MC 2 hari...
...kerana kaki aku terseliuh...
...sakit mmg sakit tp aku suka!!!...
...tak perlu naik bas utk 2 hari...
...dgn harapan minta2 x de la...
...org2 yg menyaksikan kejadian itu...
...mengingati aku...
...hahaha!!!...
...tapi pagi nie...
...ada kejadian terjatuh berlaku lg...
...tapi bkn aku yg terjatuh ya...
...aku cuma jadi penonton...
...disebabkan agak lewat tadi...
...darling hubby just drop kat depan...
...so, i need to take a short walk to the office...
...sedang aku berjalan...
...tiba2 aku dikejutkan dgn bunyi kuat...
...seperti org terjatuh...
...aku pun menoleh ke belakang...
...mmg ada sorang perempuan terjatuh...
...dari amatan aku...
...dia terjatuh sebab sandalnya putus...
...elok jer kakinya termasuk ke dlm longkang kecil berisi air...
...dah la byk kereta dan org dok lalu lalang kat situ...
...alahai!!! sian sgt dia...
...aku tak sampai hati nak tgk muka dia...
...terus aku berjalan tanpa menoleh lg...
...tapi dlm hati...
...kalo la jadi mcm tue kat aku...
...confirm aku wat2 pengsan...
...malu seh!!!!!...
p/s : will depart to kb @ 1940 hrs...can't wait
can't wait :)

3 comments:

Misya Idris said...

last week anim terjatuh kat depan opish, dah la time nak gi bfast, dengan bag opish..malu siooottt!!

mama ami rania said...

last skali aku jatuh mase jadi urusetia program bumi ijau kat serdang. terjelepuk. dah la program tu ramai peserta. langsung terkehel dan terpaksa kena urut

MamaIcha said...

anim ~ mesti hilang nafsu nak makan masa tue kan...hahaha!!!

rima ~ tue la tue..aku pun kena berurut lepas tue...hampeh tul!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails