Friday, October 31, 2008

high tea @ starbuck alamanda

...yesterday, we're invited...
...to the high tea by berjaya @ starbuck alamanda...
...since saya dah membedal 'classic cheese cake' tadi...
...so, tekak saya mmg x bleh terima any cake lagi...
...just layan sandwich jer...
...walaupun hanya sandwich...
...tapi rasanya dalam 3 keping saya makan...
...arghhh layan jer...
...hahaha...
...about 6.30 pm, kami pun minta diri...
...bknnya balik ke rumah terus...
...tapi utk berjalan2 plak...
...kenyang perut, senang hati...
...hahaha...
...singgah kat nichii & parkson...
...tapi x beli apa pun...
...apa telah terjadi kepada diri saya???...
...adakah???...
...oh! tidak saya masih pembeli tegar...
...cuma saat ini, tiada keinginan utk membeli...
...lagipun, darling hubby promised this weekend...
...nak bawa g sunway pyramid...
...yeah, mungkin itulah masanya...
***(rasa cam dah kuar satu tanduk aku)***
...hahaha...
...arghh penatnya gelak...
...asyik gelak dari tadi...
...dah mcm syaitan plak...
...hahaha...
...oh! tidak...
...stop laughing julia...
...hahaha...
...oh! tidak...
...saya cuma senang hati...
...hahaha...

2 comments:

cik gemuks said...

saya suka donut kt starbuck
besar dan sedap
nyumm nyummmm

MamaIcha said...

hi arween...semuanya sedap kat starbuck...hehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails