Monday, June 1, 2015

Magic Of The Night 2015


tapi dari rumah jer
jadi laaa 
hahaha!!!!


sian budak tue
merengek2 ajak keluar
hahaha!!!!



p/s : sabar la nakkkkk
mama tak sanggup
nak bersesak2 kat luar tue!!!!



6 comments:

CikLily Putih said...

bestnya nampak dari umah, tak yah nak susah2 kuar kan..

Julia Abdul said...

CikLily Putih ~ tu la ;)

Narshifa GoldEmpire said...

Untunglah dapat VIP seat tanpa perlu keluar dan bersesak2 =D

Oh ye, nak share cerita sikit. Ada orang kata barang kemas ni hanya untuk orang tua-tua je...kalau pakai emas rasa macam dah tua pula. Ye ke? Saya tulis sikit cerita pasal tu kat blog saya, kalau sudi jemput lah baca : http://narshifagold2u.blogspot.com/2015/06/emas-buat-kita-jadi-tua.html

joi said...

mantap,,,,

akiss. said...

pindah umah dah ke kak

Julia Abdul said...

akiss ~ ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails