Thursday, May 21, 2015

Che Ta Kekal Cantik Di Usia 40-an


"Memasuki usia 42 tahun Rozita Che Wan memang tidak dinafikan 
masih kekal cantik dan ianya menjadi dambaan ramai 
untuk kekal cantik di usia seperti itu. 
Keanggunan Rozita Che Wan turut diperakui ramai 
apabila menjadi duta kepada enam jenama kecantikan sekali gus.
Ramai wanita di luar sana pastinya tertanya tanya 
apakah rahsia Rozita Che Wan nampak kekal muda 
dan kembali langsing selepas melahirkan anak pertamanya 
bersama Zain Saidin baru baru ini
dalam masa singkat enam bulan sahaja.
“Siapa kata, wanita kalau dah masuk 40 tahun, 
dah tak cantik dan tak perlu jaga kecantikan. 
Persepsi yang macam itulah yang menyebabkan 
ada wanita yang lari menyorok bawah katil 
sebab rasa dirinya dah tak cantik,” ujar Che Ta kepada Mangga Online.

Che Ta turut berkata pelantikan beliau sebagai duta produk kecantikan 
 adalah bukti yang wanita masih mampu kekal cantik di usia 40-an 
dan turut berpesan untuk tidak mengabaikan penjagaan diri 
walaupun sudah berusia.
“Perlantikan kita sebagai duta produk Rysya ini diharap 
dapat ‘membuka mata’ sesetengah wanita terutamanya yang berusia 40-an
bahawa dalam usia 40 ke atas juga masih boleh kelihatan cantik”
Janganlah abaikan penjagaan kecantikan 
sampai ada yang usia 30 tahun tapi gigi pun sudah tak ada,” 
tambahnya lagi."


hamboiiii!!!
kemain lagi statement Che Ta
paling tak menahan yg hok last tue
nasib laaaaa...gigi akak masih ada lagi
hahaha!!!!
sape la yg tak nak cantik kan???
nak cantik tue...sebenarnya satu hal
nak kekalkan cantik tue...hal yg lain plak
dan lagi...semua tue menuntut masa dan kos tertentu
lain la...ko memang dah semulajadi cantik
memang tak de hal laaaa
pada akak...bukan tak bleh nak cantik
tapi biarlah berpada2 ok
cukuplah...sihat tubuh badan 
dan paling penting...hati tue
jagalah hati...didiklah hati 
supaya sentiasa baik, tenang dan redha  
 insyaallah
kita akan sentiasa 'cantik' di mata Dia
;)

 
 
Che Ta memang cantik sangat
tapi itulah...bila dah cantik sangat
semua pun kita nak tunjuk
sampai satu tahap...orang dok pertikai
kenapa dia berhijab???
haihhhh!!!


p/s : Icha selalu cakap
'mama cantik macam princess'
wahhh gituuuuu!!!
princess mana pun akak tatau
hahaha!!!!
 


4 comments:

intandayani said...

Yup memang tak naikan Che Ta mmg cantik sgt..

Nurhayati said...

umurku yg blom 40 pun badan tak mcm tu huarghhhhhhhh

Julia Abdul said...

intandayani ~ betulll...rasanya dia artis paling cantik kat m'sia nie :D

Julia Abdul said...

Nurhayati ~ kan babe??? nangissss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails