Wednesday, September 17, 2014

wedding @ Presint 15, Putrajaya


wah!!!
asal ada wedding jer
mesti ada muka2 mereka nie
hahaha!!!!
biar laaaaa
kami memang suka wedding
and all about wedding
alasannnnnnn
padahal
ko suka makanan wedding
kan?
kan?
pfffffffttttttt



 amboi!!!
kemain anak dara akak posing
dengan souvenir wedding
katanya 'dua2 icha yg punya'
memang tak laaaaaa
sebab mama yg makan dua2 tue
eh! tak 
satu setengah jer
sebab setengah lagi 
dia yg makan
hahaha!!!!
memang tak menahan mama ko nie
oh! ye
dalam tue ada kek coklat kukus
yg comel & sedappppp sgttttt






 ok, bagi peluang kat papa
 posing dengan anak dara dia
nampak mesra
padahal 
si anak bising nak posing sorang2
kemain ok
tengok la pic kedua tue
dia jalan menonong
dan paling penting
tengok la muka tak puas hati papa
anak dara awak memang
kemain sombong lagi
cubit kang!!!!
hahaha!!!!





 nak balik dah masa nie
pengantin tak sampai lagi
so, dapat posing dengan emak pengantin jer
jadi laaaaaaaa
korang nak pic pengantin gak ke???
nak ke tak nak???
nak ke tak nak???
ok, ok






*






*





*





*







sorry, pengantin lama jer
nasib la anak dara kami sudi snapkan
muahsssss





2 comments:

eima said...

pengantin lama pun bergetah lagi tu

Julia Abdul said...

eima ~ bergetah sekerap..hahaha!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails