Monday, January 14, 2013

aduhai!!!!


pagi2 dah buat mama nangis
punya la kuat dia peluk mama
sambil menangis 'mama'
masa hantar ke rumah ibu tadi
sebak sgt 
rasa macam tak sanggup nak tinggal dia tadi
tapi kuatkan diri
tak pernah2 icha macam tue
mungkin sebab dia terjaga sekejap
then, tertido semula masa dalam kete
tiba2 mama nak tinggal kat ibu
terus dia menangis
aduhai!!!!!!!
sabarlah hati
petang nanti mama ambik icha ya
mama work sayang
papa work sayang
semuanya utk icha
mama&papa sayang icha
sayang banyak2, sangat2
muahsssss


nanti sayang makan waffle yg mama bekal tue ya 
:)


p/s : dah nak 3 tahun nie, aku perasan 
icha makin manja...how la nak bagi adik
hahaha!!!!




3 comments:

NURUL JAMIAN said...

memang berat hati kan kalau anak menangis pagi2 time kita nak pergi kerja

nUR_rOsALiNdA said...

Tak sampai hatikan kak kalau tgk anak menangis x nak kasi kita pergi camtu..Touching sgt

ieda said...

mmg xsampai ht nk tinggal ank kalau pg2 dh mcmtu.

dulu ada 1 masa haziq pun mcmtu. lambai dari rmh pengasuh sambil menangis. tp nk xnk ibu terpaksa pegi keje..huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails