Monday, July 30, 2012

shopping raya???


wah title
i like sangat
korang dah shopping raya???
aku???
kalau tanya hubby
selalu shopping 
tak kira la raya ke tak raya
so, tak yah nak shopping raya sangat
menci tau!!!!
kalau ikutkan, baju & kasut raya icha 
dah lengkap & terlebih cukup
dari sebelum puasa lagi
tapi asal kuar
ada jer penambahan yg pasti dibuat
so, kesimpulannya
baju raya icha tak pernah lengkap & cukup
boleh tak??? 
hahaha!!!!
aku plak, pun dah lengkap
ye ke??? ye ke???
ingat nak tambah shawl jer
eh! kata dah lengkap???
hahaha!!!
hubby plak
apa2 pun mesti dia yg paling kurang
beli tu beli 
tapi yg lebih2 anak & isterinya jer
hahaha!!!!
 tak pe pa
pas nie mama & anak tengok jer ya
bleh caya ke???
ntahhhhhhhhhhhh
*lariiiiiiiiiiiii*
selamat berhari isnin
muahsssssss


 budak yg tak sudah2 shopping...haepppp!!!


4 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

hehe. betul lah..walaupun tak ada anak lagiii..mesti baju kita yang lebihhh..haizi sampai skg satu pun takde...lalalalal~

Mooniqueen said...

Sapa yg tak suke shopping kan? Hehe.. Lagi2 klu tengah sale... Semua mcm kena rasuk je...

NURUL JAMIAN said...

kalau ada anak perempuan mmg rambang mata tiap kali keluar ada je nak beli kan kan kan kalau anak lelaki maybe pun mcm tu cuma utk gegirl ni pilihan byk

MamaIcha said...

shinnaz ~ itu memang melampau...hahaha!!!!

mooniqueen ~ kan??? hahaha!!!!

nurul ~ nie yg ruginya ada anak perempuan nie...hahaha!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails