Thursday, May 17, 2012

haihhhhhh!!!





pagi nie rasa sebak sgt
bila teringatkan malam tadi
aku dok marah2 icha
dah la aku tgh PMS + panas
icha plak dok melasak dari petang lagi
nak tido pun masih melasak
sudahnya aku tido membelakangkan dia
cuba tido tapi tak boleh
geram sgt
tiba2 terasa
tangan kecil dok meraba2 belakangku
menarik2 perlahan baju kaftanku
aku berpaling kepada dia
ala, siannya
ku ambil tangan tadi
lantas ku cium
ku tarik dia erat ke dalam pelukanku
dan tanpa menunggu lama
dia terus lena
Ya Allah, hilang rasa geram
timbul pula rasa sedih
dasar anak dan mama yg mmg byk drama
haihhhhhhh


p/s : sudahnya aku membawa diri keluar ke ruang tamu
dan tgk hindustan...ehhhhh!!!!



5 comments:

Mama Iris said...

sis..kite selalu follow ur post..hihi mcm ade persamaan aje perangai mama cpt marah n tak sabar..bila tgk si kecik buat cmtu jd sayu hati kan..

♥ Wina ♥ said...

samalah..ai pun jenis cepat marah tapi Kira pandai cakap "sorry mama" tu yang x tahan tu :-)

MamaIcha said...

Mama Iris ~ bila tgk dia tido, mmg sayu jer hati :(

Wina ~ icha plak 'sayang mama' :)

Ann Ilias said...

Ju, malam td pun kita buat benda yg sama
sbb tengah sakit perut sbb PMS
Alia pulak dr pukul 9 mlm ajak masuk bilik tak tido2 smpai pukul 12
sudahnya naik lah suara marah dia
terus mencebik tidur katil sendiri, merajuk
sedih pulak rasa
T__T

nUR_rOsALiNdA said...

Kita pun semalam marah Khaleef sbb dah malam x nak tidur...Tp bila dia dah tidur, kita tgk muka dia...Sedih pulak...Maafkan Mommy sayang :'(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails